Hakkımızda

Virtua, tüketici davranışının kök nedenlerini ortaya çıkarır. Gerçek tüketici içgörülerini bulur ve pazar fırsatlarını keşfeder.



Gelişen teknoloji ve yoğun rekabet ortamı firmaları daha önce hiç fark etmedikleri tehditlerle sınarken bir taraftan da yepyeni gelişim fırsatları sunmakta. Böyle bir ortamda başarılı olmanın anahtarı ise tüketiciye odaklanmak ve onun gözünde farklılaşabilmek.

Bu nedenle, pazarlama grusu Peter Drucker günümüzde başarılı olmak isteyen bir işletmenin ana amacının “müşteri kazanmak ve korumak” olduğunu söyler. Bu amaç için ilk akla gelen çözüm ise kritik olan hemen hemen her konu için, tüketicilere dönmek, onlara sorular yöneltmek oluyor.

Bitmek bilmeyen sorular sorarak, tüketicilerin hayatları ile ilgili her türlü ayrıntıyı dürüst bir şekilde paylaşmaları bekleniyor. Hatta içinden çıkılamayan iş sorunlarının bu yolla çözülebileceği sanılıyor. Ancak tüketiciler kendilerine yöneltilen her soruya dürüst bir şekilde cevap veremiyorlar. Peki ama neden?



Bilgisizlik, mahremiyet ve kültürel ideal bariyerleri nedeniyle tüketicilerden güvenilir bilgi almak imkansızlaşıyor. Tam da bu nedenle bu bariyerleri aşacak yöntemler geliştiremeyen klasik Pazar araştırma şirketleri sadece tüketici ve firma arasında soru ve cevapları taşıyan birer aracıya dönüşüyor.

Virtua olarak gerçek bir pazar araştırma şirketinin, tüketici ile firma arasında aracılıktan çok daha fazlasını yapması gerektiğine inanıyor ve bilgi paylaşımını engelleyen bariyerleri aşmak için yenilikçi yöntemlerin kullanılması gerektiğini düşünüyoruz. Her biri alanında yetkin uzman antropolog, psikolog ve dilbilimciler ile yepyeni araştırma yaklaşımları geliştiriyor, etnografik, projektif ve dilbilimsel yöntemlerle tüketicinizi dinliyor ve fırsata çevrilebilir içgörüler üretiyoruz.

Virtua Etnografik Yöntemler

Etnografik Yöntemler

Virtua Dilbilimi Yöntemi

Dilbilimi Yöntemi

Virtua Projektif Yöntemler

Projektif Yöntemler

Yenilikçi yöntemlerle tüketicileri derinlemesine kavrayıp analiz ediyor, tüketicilerin karşılanmamış ihtiyaçlarını keşfetmek için zihinlerini ve duygularını çözümlüyoruz. Bilinen gerçekler ile yetinmeyip tüketici davranışını açıklayan kök nedenleri belirleyerek, uzman ekibimizin özenli çalışmaları ile büyümenin anahtarı olan stratejik çıkarımlara ulaşıyoruz.

Gerçek tüketici içgörülerine ulaşmak ve inovatif yöntemlerle pazardaki fırsatlarını tespit etmek, tüketici davranışının kök nedenlerini keşfetmek için Virtua Research & Insight sizleri bekliyor

Biz

icon-kisi
Serdar Erener
Kurucu Ortak
icon-kisi
Mehmet Demiray
Kurucu Ortak

Reklamcı

Boğaziçi Ünv., Tarih Lisansı

Pazarlama İletişimi Uzmanı

30+ Yıl deneyim

Y&R CEO

Kültür kodlarını, iletişim şifresine dönüştürmek

Sosyolog

Bilkent, Siyaset Bilimi Master
Odtü Sosyoloji Bölümü

İçgörü uzmanı

15+ Yıl deneyim

Finans, Otomotiv, Konut, Enerji

Gerçek tüketici içgörülerine ulaşmak

icon-kisi
Murat Akdağ
Yönetim Kurulu Üyesi
icon-kisi
Aykan Erdemir
Etnografi Direktörü

Pazarlama Profesyoneli

Galatasaray Lisesi - Boğaziçi Ünviversitesi, Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Lisansı

Pazarlama Yöneticisi

20+ Yıl deneyim

Gillette, P&G, CarrefourSA, Migros, Markafoni

Müşteri içgörüsünü çizgi dışı marka fikirlerine çevirir

Doç. Dr. Antropolog

Harvard Ünv., Sosyal Antropoloji Doktora
Bilkent Ünv., Uluslararası İlişkiler Lisansı

Antropoloji Uzmanı

20+ Yıl deneyim

Öğretim Görevlisi, Milletvekili, Moderatör

Antropoloji bilgisini iş stratejilerine taşımak

icon-kisi
Çiğdem Koşe
Dilbilimi Direktörü
icon-kisi
Duygu Yakın
Projektif Yöntem Direktörü

Uzm. Dr. Klinik Psikolog

ODTÜ, Klinik Psikoloji Doktorası
ODTÜ, Psikoloji lisansı

Dilbilimi Uzmanı

12+ Yıl deneyim

Öğretim Görevlisi, Terapist, IK danışmanı

Duygu ve motivasyon çözümlemeleri

Uzm. Dr. Klinik Psikolog

ODTÜ, Klinik Psikoloji Master
Hacettepe Ünv. Psikoloji Lisansı

Projektif Uygulama Uzmanı

12+ Yıl deneyim

Öğretim Görevlisi, Terapist, Eğitmen

Psikolojiyi pazar araştırmasına uyarlamak

up
Designed by Niffob.com